Av Randstad, 2019-11-25 15:15

"Vi tror på att bygga upp vårt arbetsgivarvarumärke inifrån och ut. Det är våra medarbetare som vet vad som gör Volvo Cars unikt och en organisation värd att vara en del av. Det är därför vårt varumärkesarbete som arbetsgivare utgår från deras idéer, erfarenheter och röster", säger Malin Perlander Molén, Director
Global Employer Branding på Volvo Cars.

I årets upplaga av e-boken Standing Out intervjuas bland andra Malin Perlander Molén, Director Global Employer Branding på Volvo Cars, om arbetet med Volvo Cars arbetsgivarvarumärke. Hur gör Volvo Cars för att förmedla autentiska berättelser inifrån företaget? Och hur kan berättelserna användas för att skapa en övertygande och differentierad rekryteringsmetod?

volvo_1200x630px

Ladda ner hela artikeln (på Svenska) om Volvo Cars utveckling av sitt employer brand kostnadsfritt nedan.

ladda ner artikeln

 

Standing Out är ett inspirationsmagasin om employer branding och bygger på resultat från Randstad Employer Brand Research, samt innehåller intervjuer och insikter från företag som rankats högt i 2019 års globala rapportAkzoNobel, CLP Power, Nestlé, Philips och Volvo Cars.

kommentarer